tiistai 9. joulukuuta 2014

Joulukuun lempparit!


Moikka!



Ja hyvää joulukuuta kaikille lukijoille munkin puolesta! Joululahjaideoista ollaankin täällä puhuttu jo muutamaan otteeseen, mutta otin silti valtuudet kertoa omat joulukuun lempparini (koska mulle ei ainakaan voi antaa ikinä liikaa lahjavinkkejä)! Eli jos seuraavat tuotteet paljastuisivat mun paketeista olisin erittäin iloinen tyttö :)








Mun (varmaan ikuinen) lemppari hieromaöljy rintamalta on Shungan öljy! Oon hehkuttanut tätä  monesti kavereillekkin ja tietysti kaikille asiakkaille. Tää on vaan niin loistava tuote! Monesti kun olen hierontaöljyjä käyttänyt niin olen joutunut käymään pesemässä koko kropan koska iho jää tahmeaksi tai öljy ei kuivahda millään. Shungan öljyn kanssa ei ole tällasta ongelmaa sillä tuote kuivuu jättämättä ihoa ollenkaan rasvaiseksi.  Öljy sisältää mm. manteliöljyä, seesaminsiemenöljyä ja avocadoöljyä, jotka hellivät ihoa ja jättävät sen upean pehmeäksi. Kaiken lisäksi tässä öljyssä on varmaan parhaimmat tuoksut ikinä! Sopivan mieto tuoksu, joten ei tarvitse pelätä että lakanat tuoksuvat päiväkausia öljylle. Omat lempparini tuoksuista ovat: mansikkakuohuviini, ruusu & persikka.







Helmisauvoista lempparikseni valitsin USB-ladattavan Diamond Affairs-sauvan. Tästä hygienisestä TPE-materiaalista valmistetusta sauvasta löytyy huimat 36 kappaletta erilaisia värinöitä, pulsseja ja aaltoja. Enempää yhdistelmiä ei kyllä mun mielestä sauvalta tarvikkaan!








Klitoskiihottimista joulukuun lemppariksi pääsi pikkuruinen Candy Pie-kiihotin. Pieni mutta erittäin tehokas vibra joka näppärän kokonsa vuoksi on helppo myös ottaa matkoille mukaan! Älä anna tämän vibran koon hämätä, sillä sen tehot ovat todellakin aivan omaa luokkaansa! Tosi söpö pikkuinen vibra, joka on mielestäni todella oiva lahja!






Helppo lahja idea on kaunis vibrasetti. Tällainen löytyy mm. Toy Joylta. Diamond Pink-setistä löytyy G-piste vibraattori, suora, perinteisempi vibraattori sekä radio-ohjattu vibrakuula. Todella tyylikkään näköinen setti joka varmasti ilahduttaa lahjan saajaa pitkään!









Sitten vielä penisrenkaista lemppareiksi nousseet söpöläiset jotka pistivät ainakin hymyn mun huulille heti kun ne hyllystä bongasin! Nämä moottoroidut söpöläiset ovat myös Toy Joyn valikoimaa.  Saatavilla 2 erilaista mallia, härkä ja hippo :)


Toivottavasti edes jollekkin oli apua joululahjojen hankintaan :)  Mä lähden ylihuomenna kuukaudeksi Intiaan ja toivotan kaikille erittäin ihanaa ja rentouttavaa joulun aikaa ja railakasta ja mahtavaa uutta vuotta! <3 Palataan asiaan mun osalta ensi vuoden puolella!


<3:llä Saga









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti