perjantai 14. kesäkuuta 2013

Kesäfiiliksissä!


Hei!

Kaikki ei varmaankaan tajua miten mulla voi olla ehkä tämän kuluneen kesän harmaimpana ja sateisimpana päivänä kesäfiilis, mutta näin se vaan on! Ensi viikolla on juhannus ja se jos joku on juhla mun makuun. Kuin sattumalta mulla onkin melkein koko ensi viikko lomaa ja vaikka suunnitelmat onkin aika auki juhannuksen tienoilta niin tiedän että saan keksittyä jotain kivaa. Vaikka töistä ei niinkään edes tee mieli jäädä lomalle niin pikkubreikki ei tee ikinä kenellekkään pahaa :)


Mutta juhannuksesta ja sen suunnitelmista takaisin tänne Tikkurilaan ja sisätiloihin. Aamu alkoi jälleen kiireisesti ku saatiin uusia tuotteita (tai tässä tapauksessa tuotetta!) myymälään. Käsiraudat taitavat olla ruoskien ohessa meidän myydyin BDSM-tuote ja nyt saatiin uusi merkki kolmessa eri värissä, mustana, pinkkinä sekä punaisena. Paketissa on mukana kaksi avainta.


Tupladildo tarjoaa takuuvarmaa nautintoa tuplana! Taipuisa ja pehmeä materiaali tekee tästä dildosta todella todella miellyttävän käyttää. Liikkeessämme on myös tästä suurikokoisempia sekä pienempiä tupladildoja, eli tervetuloa tutustumaan!


Vibrakuulat ovat helppokäyttöisiä ja miellyttäviä. Tämä langallinen malli on meillä tällä hetkellä tarjouksessa, vain 12,95 e! Kannattaa tulla nopeasti asioimaan sillä tarjous on tosiaan voimassa vain sen aikaa kuin tavaraa meillä täällä Tiksissä riittää.

Nyt täytyy puolustella että en tosiaankaan ajatellut esitellä tuotteita minkään väriteeman mukaan. Mutta näköjään mun silmää miellyttää tuo vaaleanpunainen/pinkki kun kaikki tässä postauksessa esitellyt tuotteet on tuon värisiä. Mutta hei, antakaa armoa koska olen tyttö!


Ei muuta kuin hauskat viikonloput täältä Tikkurilasta ilmasta huolimatta, mulla on nimittäin huomenna ja sunnuntaina vapaata! Mutta tänään kerkeää vielä ostoksille, ollaan siis auki sinne kuuteen asti kuten aina.

<3:llä Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti