torstai 8. lokakuuta 2015

Long time no see


Hei!


Pitkästä aikaa töissä! Tai tuntuu ainakin siltä että siitä on ikuisuus kun viimeksi olen ollut puikoissa vaikka ei siitä taida olla kuin pari viikkoa :) Viime viikon viikonloppuna olin Hämeenlinnassa tatuointimessuilla töissä ja sain tutustua ihanaan Saanaan. Messuista Janette kirjoittelikin viime postauksessa, mutta nyt munkin puolesta vielä: oli tosi mukavat messut ja hyvä meininki! Hämeenlinnassa on aina yhtä mukava käydä, on huippua tavata sieltä suunnalta olevia asiakkaita ja työkavereita.










Oon tänään mm. askarrellu ja tehnyt meille uutta näyteikkunaa sekä siivoillut myymälää.  Oli hauska pitkästä aikaa laittaa näyteikkuna uusiksi ja kerrankin vielä kunnolla! Yllätyin varsinkin siitä miten kovasti pääsin innostumaan tuosta askartelusta. Kun oikein vauhtiin pääsi niin ei malttanut lopettaa millään :D Tämä on ihme koska pienenä mun inhokkipuuhaa oli kaiken maailman näpertely ja askartelu!






Tässä vähän kuvia mun taidonnäytteistä! Vähän erilainen näyteikkuna tällä kertaa, toivottavasti tykkäätte :) Tällaista tällä kertaa, hauskaa viikonloppua mun puolesta<3




Terkuin, Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti