tiistai 10. toukokuuta 2016

Tikkurilan uusi kasvo!

Ciao!




Täällä kijoittelee Tikkurilan uusi työntekijä! Olen nimeltäni Aura ja tulen työskentelemään Tikkurilan myymälässä noin kerran viikossa.




Olen ollut tehnyt jo muutamia vuoroja. Olen käynyt myös tutustumassa Hämeenlinnan myymäläänkin ja ollut Maijun opissa päivän. Oli mukava nähdä Hämeenlinnan myymälä vaikka minua ei siellä paljon tule näkymään.

Tänään olen Sagan kanssa opetellut muunmuassa nettikauppaa ja muita kaupan rutiineja. Päivä Sagan kanssa on mennyt nopeasti ja mukavasti.





Tule ostoksille ja samalla moikkaamaan uutta työntekijää :) Olen oppinut jo kaikenlaista, mutta vielä on opeteltavaa. Tule tutustumaan tuotteisiin kanssani, noloja kysymyksiä ei olekkaan!

Ihanaa aurinkoista viikon jatkoa kaikille <3



Terkuin Aura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti