tiistai 22. heinäkuuta 2014

Uusi työntekijä aloittaa Vantaan Punaisessa Kuussa

Heippa kaikille!

Tällä viikolla Punainen Kuu sai uuden työntekijän. Olen 24-vuotias Annina Helsingistä. Olin vuosia ravintola-alalla töissä, mutta minua on kauan kiinnostanut vaihtaa takaisin myyntityöhön sillä olen opiskellut asiakaspalvelua ja markkinointia aikoinaan. Ensimmäinen vuoro on takana Vantaalla, ja tänään olen Hämeenlinnassa harjoittelemassa verkkosivujen ja blogin ylläpitämistä. Vähän jännittää miten muistaa vielä huomenna tätä kaikkea uutta, mutta ehkä tieto alkaa tässä pikkuhiljaa jäämään päähän. Jatkossa tulen tekemään noin kerran viikossa vuoron Vantaan liikkeessämme, joten sinne saa tulla minua moikkaamaan ja esittämään kiperiä kysymyksiä.
Ystäväpiirilleni olen sanonut uudesta työpaikasta, ja he ovat suhtautuneet asiaan hyvin, ja hieman huumorilla.
Kauheasti odotan että näen asiakkaita ja pääsen oppimaan uutta. Minulle blogin kirjoitus on ihan uusi juttu, mutta enköhän pääse tästä nopeasti kärryille.

Nyt takaisin muiden töiden pariin. Ihanaa ja aurinkoista tiistaita kaikille!

Terveisin,
Annina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti