torstai 23. helmikuuta 2017

Se on moro ny!

Eli se on nyt mun viimenen vuoro täällä Hämeenlinnan Punasessa Kuussa :( Melkein vuoden verran ehdin täällä työskentelemään, kunnes nyt oman alan työt kutsuu Pääkaupunkiseudulla! Haikein mielin joudun nyt jättämään tän paikan. 

Viime vuoden keväällä kun hain tätä paikkaa en tiennyt yhtään mitä odottaa! Mut sitten palkattiin tänne Hämeenlinnan liikkeeseen tuuraamaan Maijua ja on ollut kyllä erittäin mieluisa työpaikka! Välillä on töitä paiskittu niska limassa ja välillä on taas ollut rauhallisempaa. Täällä on saanut tehä töitä itsenäisesti ja vastuuta on annettu. 

Paljon on kyllä tässä vuoden aikana oppinut. Aluksi oli paljon tuotteiden itsenäistä opiskelua, jotta osaisi sitten asiakkaita palvella. Siinä tietty meni oma aikansa, mutta nopeasti siinä pääsi kärryille ja itseluottamus nousi. Täytyy kyllä myöntää, että vieläkään en myymälää tunne niin kuin omia taskujani, koska melkein aina vuoroon tullessa joku on täällä käynyt ja laittanut kaikki paikat uusiksi! ;) Nykyään hommat hoituu helposti ja musta on tullu oikee verkkokauppavelho! :D

Oon tykänny olla täällä töissä, koska työpäivät on aina ollut erilaisia ja ikinä ei tiedä mitä päivä tuo tullessaan. Täällä ollessa oon järjestelly paljon hyllyjä, päivittäny verkkokauppaa ja mm. kuvan muokkaamista päässy tekemään. En osaa sanoo mikä olis ollu mieluisinta, koska se on ihan päivästä riippuvaista mikä tuntuu mukavalta tekemiseltä. Suurimmat onnistumisen tunteet on kuitenkin tullut tuolla verkkokaupan puolella ja välillä tunnen itteni ihan nörtiks :D

Jos joskus mietit hakemista töihin erotiikkaliikkeeseen niin älä epäröi! Mun omat vanhemmat ei välttämättä kauheen tyytväisiä olleet alussa, mutta nyt vaikuttaa siltä, että ne on jo unohtanu koko asian. :D Periaatteessa ihan tavallinen myymälä tää meidän putiikkikin on! Vähän erilaisia meidän tuotteet on kuin esim Siwassa, mutta ihan sama periaate. Ja siis koulutukseltanihan oon rakennusinsinööri ja ihan hyvin oon täällä pärjänny! Jotta tätä työtä voi mun mielestä tehä pitää olla sosiaalinen, oma-aloitteinen ja mielikuvitusta pitää löytyä. Täytyy myös vähän luonnetta löytyy, koska jotkut vanhemmat ihmiset saattaa välillä kertoo vähän liiankin yksityiskohtaisesti asioistaa. Näihin oon törmänny täällä työskennellessä, mutta yleensä niiden jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. :D 

Oon kyllä ollu onnekas kun oon päässy tänne töihin! Kiitos kaikille Punaisen Kuun työtekijöille, ootte ollu ihan huippuja! Ja erityisesti kiitos Maijulle, oot ihan huipputyyppi! :) 

-Emma 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti