keskiviikko 29. tammikuuta 2014

New order :-)



Heips!



Pitkästä aikaa todellakin voin sanoa että on energinen, mielettömän iloinen ja supertehokas fiilis! Kaamosmasennus alkaa olemaan kai selätetty? Koska muuta syytä en ole keksinyt tähän uskomattomaan pirteyteen kuin se että aurinko on parina päivänä paistanut, ihmiset on ollut iloisempia ja fiilis on ollut pirteämpi jo aamulla herätessä. Kevät on kyllä tervetullut!<3

Koska Hämeenlinna on kokenut nyt jo enemmän muodonmuutosta niin päätettiin täällä Tiksissäkin pistää uusiksi järjestystä! Oikeastaan järjestystä piti vaihtaa uusien tuotteiden takia. Meillä enemmän asioivat kanta-asiakkaat ovat monesti ymmällään kun viime viikolla toisesta paikasta löytynyt tuote onkin nyt aivan toisella puolella myymälää ! Joskus itsekkin olen yllättänyt parin päivän vapaan jälkeen kun palaan takaisin töihin ja alan etsimään tiettyä tuotetta ja ei löydy sitten mistään! Tällä viikolla olen järkkäillyt Tikkurilaa uuteen uskoon ja voin sanoa että tavaroita on tullut siirreltyä paikasta A paikkaan B useammin kuin kerran. Saa nähdä kauanko tää järjestys pysyy, villiveikkaukseni on että viikon! :D

Nykyään nää mun kirjoitukset taitaa olla aika kuvapainoitteisia? Noo antakaa armoa..nimittäin tässä tulee lisää kuvamateriaalia! Tässä vähän kuvia viikon ohjelmastani :) Yllä vanhimmat ja alimpana sitten tuotteet nykyisillä sijoillaan.












Vaihtelu virkistää! ;) Mutta nyt hauskaa loppuviikkoa mun puolestani kaikille! Mä pääsen tänään vähän aiemmin töistä kun ihana One tulee tuurailemaan mua loppupäiväksi.




<3 Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti