torstai 2. huhtikuuta 2015

Hallittu kaaos!



Hei!


Jos toi otsikko ihmetyttää niin ei enää kauaa kun näätte ekat postauksen kuvat!:D Mulla oli tänään "pieni" projekti eli vetäisin tuon vaateseinän alas ja järjestelin uudestaan. Meille tuli niin paljon uusia vaatteita että viime viikonloppuna järjestettiin niille lisää tilaa ja sen jäljiltä toi seinä oli vielä aika sekavan näköinen.  Toi järjestely vei multa suuren osan alkupäivästä. Jokaisesta vaatteesta pitää katsoa kokoa, piikit pitää laittaa samaan tasoon, vaatteet kategorioittain yms.  Nyt oon suhteellisen tyytyväinen tuohon, mutta pientä hienosäätöä teen vielä viikonlopun aikana :)





                                                                       (ennen)



                
                                                                     (jälkeen)
                                                     
Kun vetää koko seinän vaatteineen päivineen uusiksi, saa aika hyvän tilaisuuden tutustua uusiin vaatekappaleisiin. Mä olen siinä mielessä outo nainen, etten hamstraa kenkiä (vai onkohan toi kenkien hamstraus stereotypiä yleisestikkin?) mutta tällaisia hepeneitä voisin raahata kotiin kassikaupalla! Kaiken maailman babydollit, korseletit ja stay-upit viehättää kauheasti mun silmää. Meille saapui vielä vaatteita tosi suloisissa väreissä!





Tuollainen herkän liila väri houkuttelee ainakin mua! Mukavaa vaihtelua perinteisen punaisen ja mustan rinnalle, eikös?  Myös valkoinen väri on hyvä ja piristävä valinta kevääseen.


Tulkaa kaikki tutustumaan meidän kattavaan valikoimaan! Ja muistutan vielä, että huomenna ja maanantaina ollaan kiinni, lauantaina normaalisti auki 10-15. Tänään kerkeää kuitenkin vielä hakemaan pääsiäislomalle piristystä ;)



Hauskaa ja rentouttavaa pääsiäistä kaikille<3


<3:llä Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti