tiistai 24. marraskuuta 2015

Joulu on taas!

Se oli viime joulukuun alkua kun tajusin olevani ypöyksin ensimmäistä kertaa myymälässä pitelemässä lankoja käsissäni. Joulukuu oli kiireistä aikaa enkä näin jälkeenpäin ja tuskin silloinkaan muistanut siitä kiireisestä ensimmäisestä kuukaudesta paljoakaan. Paitsi sen, kuinka ihana oli polkea läpi lumen 10km pyörällä töihin ja päästä aina vain palvelemaan asiakkaita. Olin todella onnellinen siitä että Punainen Kuu antoi minulle tämän mahdollisuuden parantaa asiakaspalvelutaitojani sekä siitä että he luottivat minulle vastuutehtävänsä.

Kun mietin kulunutta vuotta, voin todeta sen olleen mieleinen vuosi joka on kasvattanut minua. On naurettu asiakkaiden kanssa penispaistinpannuille, suola&pippuri sirottimille ja vaikka mille. Olemme puhuneet vakavasti eturauhassyövän hoidosta, miesten ja naisten erinäisistä vaivoista ja siitä kuinka tärkeää on vaalia omaa ja pariskuntana myös kumppanin tarpeita.

Olen saanut myös tutustua moneen upeaan työntekijäämme jotka kerta toisensa jälkeen yllättävät minut positiivisuudellaan. Olen saanut asiakkailta joululahjoja ja kukkasia ja jopa saanut ystävän asiakkaastamme. Olen myös kerryttänyt itsevarmuuttani sekä esimiestaitojani. Jokainen päivä, jokainen vuosi on merkityksellinen juuri sinulle itsellesi.

Vaikka Punainen Kuu Oy on yritys ja sitä kautta myös liiketoimintaa, voin sanoa että se on myös rakkautta palvella asiakkaita, se on kaikkea muuta kuin tavallinen liiketoiminta. Se on ihmisläheinen, ystävällinen ja huumorintajuinen yritys josta ei puutu leikkimielisyyttä. Se miksi kuvailen sen näin johtuu täysin henkilökunnastamme sekä teistä, asiakkaistamme. 

Perjantaina vietän viimeistä vuoroani ja lupaan yllättää kaikki jotka tulevat vielä viimeistä kertaa moikkaamaan jollain omatekoisella herkulla. Sen te ja minä olemme ansainneet! Nokka kohti uusia tuulia ja unelmia. Päästetään vuoden tauon jälkeen ihana Maiju takaisin sorvin ääreen.

Yksi sana teille kaikille: KIITOS <3 Olette upeita. Niinkuin Punainen Kuukin.

Rakkaudella,
Janette

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti